Jabłkowe crumble - przepis


            Pamiętam mój pobyt w Londynie. Spędziłam tam naprawdę wspaniałe chwile. Jednego dnia przyjaciele zabrali mnie do jednej z tamtejszych restauracji. Zamówili dla mnie crumble - deser, na punkcie, którego Anglicy oszaleli. Po spróbowaniu przyznaję - coś niesamowicie pysznego! W dodatku jego podanie - perfekcja!
Dzisiaj wzięło mnie na wspomnienia. Znalazłam przepis i zdecydowałam się go wypróbować. Zarówno ja, jak i goście, byliśmy zachwyceni!
Jesteście ciekawi przepisu? Już podaję!

Porcja dla 4 osób:

Składniki:

  • 4 średniej wielkości jabłka
  • 4 łyżeczki mąki ziemniaczanej
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 8 łyżek mąki
  • 4 łyżki cukru pudru
  • 4 łyżki margaryny

Sposób przygotowania:
  • Jabłka obrać ze skórki i pokroić w kostkę. Następnie dodać do nich cynamon i mąkę ziemniaczaną - wymieszać i przełożyć do kokilek.
  • Kruszonka: margarynę, mąkę i cukier puder ucierać. Ja zrobiłam z tego ciasto, a następnie starłam na tarce o grubych oczkach.
  • Kruszonkę położyć na jabłka w kokilkach. 
  • Piec w temperaturze 180 stopni na termoobiegu (lub 200 stopni - góra-dół)
Tak przygotowane crumble można jeść ;)
A oto zdjęcie mojego dzisiejszego efektu (tylko jedna, bo reszta poszła od razu na stół):





Smacznego ;)

8 komentarzy:

  1. Wygląda super, tym bardziej, że porcja jest odpowiednia

    OdpowiedzUsuń
  2. I już pomysł na słodkość do kawy jest, smak jabłek zwłaszcza jesienią mile widziany. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychota, zwłaszcza teraz - sezon na jabłka w pełni. Od siebie bym dodała jeszcze płatki migdałów... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW😍 wygląda na to, że jest przepyszne. Muszę koniecznie spróbować😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko w domu mam to może machnę, a co!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jest najlepszy czas na jabłkowe pyszności

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia