Prezent dla kogoś bliskiego? DIY!



Prezenty to coś co lubimy zarówno dawać jak i dostawać. Przygotowywanie jakiś niespodzianek, szukanie inspiracji i najlepszych pomysłów to coś niesamowitego! A uśmiech na twarzy obdarowanej osoby? Bezcenny! Właśnie wtedy zdajesz sobie sprawy jak ten trud się opłacił.
            Pomysłów na dobry prezent jest wiele. Z własnego doświadczenia wiem jednak, że prezenty przygotowane własnoręcznie są najlepsze i sprawiają najwięcej radości. Tak przynajmniej było w moim przypadku; w tym roku otrzymałam kolaż zdjęć – moich i moich znajomych – wraz z podpisami. Za każdym razem kiedy na to spojrzę przypominają mi się wspólnie spędzone chwile. A ten prezent zajmuje już honorowe miejsce w moim pokoju.
            W dzisiejszym poście chciałabym podpowiedzieć Wam pomysł na prezent – własnoręcznie wykonany – dla bliskiej osoby. Może to być ktoś kogo kochamy lub lubimy. Okazji jest wiele – Dzień Chłopaka, Dzień Kobiet, Dzień Mamy, Dzień Taty, Dzień Dziecka, urodziny, imieniny, różnego rodzaju rocznice (ślubu, związku itd.). Prezent ten to nic innego jak ‘365 powodów dla których Cię... (kocham lub lubię) J

Czego potrzebujesz?
-małych karteczek papierowych (kwadratowe)
-nożyczki
-długopis
-słomki
-słoik
-ewentualnie mała wykałaczka

Jak się do tego zabrać?
Najbardziej pracochłonną i kreatywną częścią zadania jest wymyślenie 365 powodów, dzięki którym; no właśnie – kochamy lub lubimy – w zależności do kogo kierowany będzie ten prezent. Wiadomo, im dłużej kogoś znamy i im więcej wspólnych chwil z nim przeżyliśmy – tym więcej powodów znajdzie się na Waszych listach. Na początku polecam nie odrzucać żadnej myśli – gdy będziesz ich miała za dużo, wtedy rozpoczniesz weryfikację J
Najbardziej neutralne są na przykład: „Kocham Cię/ Lubię Cię, ponieważ wspierasz mnie w każdej sytuacji”; „... ponieważ znosisz moje humorki”, „... ponieważ wierzysz we mnie i moje możliwości, w momentach kiedy ja już przestaję w to wierzyć”, itp.
Techniki są dwie: możesz rozpoczynać każdą kartkę od słów „Kocham Cię/Lubię Cię, ponieważ...” lub zacząć ją od słowa „Ponieważ...”.
            Małe, kwadratowe karteczki dzielimy na pół. To na nich zapisywane będą powody naszych uczuć. Słomki dzielimy na centymetrowe odcinki.
Kiedy cytaty, karteczki i słomki są już gotowe nie pozostaje nic innego jak tylko zapisywać powody na kartkach. Następnym etapie będzie zawijanie karteczek w ruloniki. Pomocne może okazać się użycie wykałaczki. Zawinięty kartonik wsadzamy w słomkę. Tak przygotowany rulonik wrzucamy do słoika.
Teraz tę czynność należy powtórzyć jeszcze 364 razy :D

Słoik można dodatkowo ozdobić – może wspólne zdjęcie, jakiś cytat, wstążka? Na pewno przyda się napis: „365 powodów dla których Cię kocham/lubię” na wieku lub na ściance słoika.
Według mnie nie ma możliwości, żeby komuś pomysł się nie spodobał. To idealny prezent, aby czuć się spełnionym i potrzebnym każdego dnia w roku J (Oczywiście jeśli jest rok przystępny, można napisać 366 powodów xd )
A na koniec zamieszczam zdjęcie mojego wykonania:



12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, chociaż mogłabyś dodać więcej zdjec, poza tym naprawdę świetny post!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki słoiczek to super prezent :) można też zrobić komplementy na każdy dzień :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, trochę pracochłonny, ale z pewnością każdy były zadowolony z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo super, przydatny post!!! 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, mam nadzieję, że osoba, której sprezentowałaś słoiczek, mega się ucieszyła po odkryciu zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł. Córce sprawie taki prezent na któreś urodziny..na karteczkach napisze milion powodów dla których jest całym moim.światem

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł. Na pewno z niego skorzystam ♥♥ Nawet nie wiesz jak bardzo mi pomogłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Chociaż nie miałabym bardzo komu sprawić takiego prezentu, bo chłopak woli bardziej praktyczne. Jednak sama chciałabym taki dostać. ;)

    Pozdrawiam! ^_^
    I zapraszam.
    zaczytana-w-herbatkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam kiedyś zrobić takie koś narzeczonemu :) po 100 powodach miałam dość xd ale pomysł jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. DIY to mój ulubiony temat w internecie, można stworzyć niesamowite rzeczy prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia