O kobiecości moimi oczami



Życie w biegu, nieustanne tempo - w pewnym momencie trzeba powiedzieć „STOP!” Czas dla siebie jest ogromnie ważny i trzeba umieć go znaleźć. W ferworze obowiązków można zagubić samą siebie, swoje cele, pragnienia, wartości, ale i kobiecość.

My kobiety lubimy czuć się potrzebne, ale i atrakcyjne - nie tylko dla płci przeciwnej, lecz także dla samej siebie. W dzisiejszych czasach tak wiele osób, w tym mnóstwo kobiet, cierpi na brak pewności siebie, brak samoakceptacji czy depresję. Niektóre z nas tak bardzo się nie lubią i nie akceptują, że patrzenie w lustro to czynność, której nienawidzą i unikają jak ognia.

Często nasz nastrój i to co kryje się w naszym wnętrzu odzwierciedla nasz wygląd - przecież zmęczenie, smutek, ale i euforia czy też radość tak bardzo widoczne są na twarzy. Dlatego to co myślimy na swój temat i jak się czujemy jest widoczne nie tylko dla nas samych, ale także dla osób wokół.

NIE MA IDEAŁÓW! Trzeba to powiedzieć głośno i wyraźnie. Żadna z nas nie będzie doskonała. Ale pojęcie piękna jest bardzo subiektywne. 
Miło słyszeć komplementy z ust innych, widzieć mężczyzn, którzy odwracają się za Tobą, czy też iść do klubu i być proszoną do tańca przez wielu facetów. Jednak początkiem do wszystkiego, i najważniejszą częścią, jest czucie się dobrze we własnej skórze. 

Co robić, aby być atrakcyjną dla samej siebie? 
Dbać o siebie - zdrowo się odżywiać, bo to wpłynie na Twoją cerę i samopoczucie; uprawiać sport, który pomoże Ci wymodelować sylwetkę; dbać o makijaż, który podkreśli Twoje atuty - tak samo z outfitami. I przede wszystkim - dbaj o siebie nie tylko, gdy w pobliżu są mężczyźni. Bądź atrakcyjna dla samej siebie.
Może mieszkasz ze swoim chłopakiem/narzeczonym/mężem, a może z przyjaciółkami albo sama. To nieistotne. Dbaj o siebie w domu. Nie chodź w rozciągniętych dresach i koszulce za dużej o dobre kilka rozmiarów. Podkreślaj swoje atuty.
Zadbaj o sen - śpij, a przynajmniej staraj się spać, osiem godzin dziennie. Wieczorem i w czasie snu także możesz czuć się kobieco. Wiele z nas śpi w starych krótkich spodenkach i za dużej koszulce (znów ta koszulka!). Po co? Czy czujesz się w tym kobieco?


Ja trafiłam na firmę Bohomoss - która chce zadbać o Ciebie i wydobyć z Ciebie kobietę - seksowną, niesamowitą, niepowtarzalną - której Ty może nie widzisz w lustrze.
Piżamka od nich to jedna z najlepszych decyzji jaką podjęłam.
Dzięki bardzo kobiecej kolekcji piżamek, wykonanych z największą starannością i z materiałów najwyższej jakości możesz poczuć się jak księżniczka. Naprawdę, dbają o Ciebie niesamowicie.
Przyznaj się, całymi dniami ostro harujesz - praca, uczelnia, zakupy, sprzątanie, zajęcia dodatkowe, nauka,… Gdzie czas dla siebie? Daj o siebie zadbać!
Mam tę piżamkę, mam też kilka innych piżam i duże lustro w pokoju. Patrzę i widzę różnicę. Uwierz mi, że dzięki piżamce też możesz poczuć się kobieco.

Mój ulubiony przepis na wieczór? Prysznic, ulubiona piżamka, balsam do ciała, ciekawa książka lub film. Czuję się kobieco, odpoczywam i co jakiś czas zaglądam w lustro; nie z próżności, ale z zadowolenia, że udało mi się osiągnąć to co chciałam. Z zakompleksionej dziewczynki, stałam się kobietą znającą swoją wartość. 
Bo poczucie, że podobam się sobie - jestem dla siebie atrakcyjna - to mój największy sukces.

Udało mi się dostać ręcznie szytą jedwabną gumkę do włosów - niestety nie ma ich już na stronie Bohomoss - miesiąc bez pudełka był w lipcu. Natomiast w sklepie internetowym czekają na Was cudowne opaski do włosów (moim faworytem jest brudny róż). Są naprawdę fenomenalne! Co więcej, czeka na Was calutka nowa kolekcja letnia! Jest także kolekcja „Wedding” -  przecież sezon ślubny trwa w najlepsze, więc warto skorzystać! - I nie tylko Panny Młode! Wybór jest naprawdę duży, ale i przez to bardzo trudny. Każda piżamka jest naprawdę piękna.

Zadbaj o siebie i o swoje ciało. Bądź dla siebie atrakcyjna, spójrz w lustro i się uśmiechaj.
Jeśli ktoś się Ciebie zapyta po co Ci ładna piżama, przecież i tak jej nikt nie widzi (oczywiście oprócz tych, którzy z Tobą mieszkają) - pamiętaj o tym, że to Ty (zawsze!) masz się czuć atrakcyjnie i kobieco.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia