PREZENT NA DZIEŃ CHŁOPAKA - MOJA PROPOZYCJA


Dzień Chłopaka zbliża się wielkimi krokami. To dobra okazja, abyśmy My, kobiety, się wykazały i obdarowały swojego ukochanego czymś wyjątkowym.

Większość z nas decyduje się na prezenty, które można łatwo dostać w sklepie. Fakt, wybór w marketach i galeriach handlowych jest naprawdę duży. Jednak nie ma co ukrywać, że bardzo ważne i miłe są te prezenty dane prosto z serca i zrobione własnoręcznie. Nie muszą one stanowić "centrum" podarunku, ale mogą stanowić ciekawy element, który sprawi, że prezent będzie bardziej spersonalizowany - a takie przecież lubimy najbardziej, także my - kobiety.

Bardzo dobrze w formie drobnego podarunku sprawdzają się KUPONY MIŁOŚCI.
Te małe bileciki mogą być zachętą do oderwania się od tzw. nudy i codzienności - kupon na wyjście do kina, śniadanie do łóżka, 30 minutowy masaż,... To wyjście "poza schemat".
Propozycji jest wiele. A to co na nim się znajdzie, zależy tylko od Ciebie i Twojej inwencji.
To dobry pomysł, aby inaczej spędzić czas. Ja stworzyłam kupony bezterminowe. Chciałam, aby kiedy nadejdzie monotonia (a prędzej czy później ona zawsze się pojawia) - móc je wykorzystać.


Ten kupon to moja propozycja na to, aby dać coś z siebie ukochanej osobie. Mój czas, zaangażowanie, chęć spędzenia chwil w inny sposób.
Jestem pewna, że Twoja druga połówka na pewno to doceni.

WERSJĘ PDF (do druku) znajdziecie TUTAJ.

Jak Wam się podoba ten pomysł? Macie już przygotowane prezenty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia