Chleb bananowy - przepis


            Przez ostatnie kilka dni wieczorami przeglądałam różne przepisy w Internecie. Natknęłam się na chleb bananowy - prosty przepis, a efekt wyglądał naprawdę zachęcająco. Postanowiłam spróbować! Dzisiaj, kiedy wróciłam do domu wzięłam się do pracy. Kiedy go skosztowałam byłam zachwycona! Dlatego postanowiłam podzielić się z Wami tym przepisem.

Składniki:
  • 4 dojrzałe banany
  • 2 jajka
  • 3 łyżki miodu
  • 3 łyżki oleju kokosowego
  • 1,5 szklanki mąki gryczanej
  • szczypta soli
  • 1 łyżka proszku do pieczenia
  • 0,5 szklanki posiekanych orzechów włoskich

Sposób przygotowania:
  • Wykładamy papierem do pieczenia prostokątną formę
  • Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni
  • W misce mieszamy rozgniecione banany, jajka, miód, olej kokosowy i blendujemy
  • W drugiej misce mieszamy mąkę, sól, proszek do pieczenia i orzechy włoskie - i mieszamy - ręcznie lub za pomocą miksera na wolnych obrotach
  • Wylewamy masę do przygotowanej formy i wygładzamy wierzch
  • Pieczemy około 50 minut
GOTOWE! :) Na dole przedstawiam Wam efekt moich dzisiejszych wypieków:

Smaczego ;)

10 komentarzy:

  1. Chleba bananowego to ja jeszcze nigdy nie jadłam! Chętnie zapiszę sobie przepis i w najbliższym czasie go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio z siostrą szukaliśmy przepisu na chleb bananowy- na pewno zrobimy go z twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł, napewno się skusze :))))

    www.dorotaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o chlebie bananowym, aczkolwiek nigdy nie miałam okazji podobnego spróbować.
    Jestem lewą ręką w kuchni, więc poproszę o pomoc mamę i na pewno przetestuję! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o takim chlebie. Dzięki za przepis napewno skorzystam. Ciekawa jestem smaku

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... Wygląda pysznie ♥ Nigdy nie słyszałam o tym chlebie, ale dzięki tobie będę miała okazję go skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuje ten przepis :)

    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz slyszę o chlebie bananowy, a banany uwielbiam! Piękny wyszedł Ci ten chlebek, a przepis z pewnością wypróbuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak! Chlebek bananowy super prosty i naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten smak, choć sama jeszcze nie piekłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia